Sprzedażowy lejek

Uzyskiwanie leadów sprawia ogromny problemnieomalże każdej korporacji sprzedażowej. Jeżeli jesteś menadżerem dystrybucji, na 100% niejednokrotnie dopominałeś się o każdego kontrahenta, wręcz takiego, jaki nie zawsze okazywał się być zaintrygowany. Czy za każdym razem tak powinno być? Nie zawsze, istnieje możliwość zatrudnić spółki zewnętrze, które to dostarczą leadów do własnego lejka sprzedażowego. Po pierwsze zacznijmy od tego co to jest lead a ponadto sprzedażowy lejek. Lead to najłatwiejszym językiem kontakt do osoby, która potencjalnie może być zaintrygowana moim produktem albo pomocą. Może to być osoba, która to wykonała 1szy krok w zakupowym kręgu, albo w dowolny sposób wykazała ciekawość. Sprzedażowy lejek to wirtualne a także nie mające materialnej figury składowisko sprzedażowych tematów. W górnej części lejka są zlokalizowane oczywiście leady. Nieokrzesane diamenty. Niżej w lejku przechodzą przepracowane już tematy, gdzie podejrzewamy, iż nabywca naprawdę ma możliwość być zaintrygowany. Na samym dnie są sprzedaże prawie już domknięte. Skąd więc pozyskiwać takie leady? Jedna z metod to gromadzenie leadów z prywatnej strony www. Istnieje możliwość również przyjąć do pracy firmę, która to przydzieli tobie wiązkę leadów. Wzorcem ów korporacji jest Neocraft. Potrafią oni wam dostarczyć leady B2B, B2C a dodatkowo leady przeznaczone do telemarketingu. Powinniśmy ustalić które leady zwróciły naszą uwagę i jest możliwość rozpocząć łupać te diamenty. Jest szansa się wydawać, iż jest to konserwatywna technika sprzedaży, rodem z Glengarry Glen Ross. Jednakże prawda jest taka, że także w naszych czasach w taki sposób sprzedają nawet fintechy.

Czytaj dalej: Generowanie leadów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *